0:07

Posted: 03/11/2012 in Kino

 

Z 25. na 26. října jsem zažil svoji první půlnoční premiéru. Jednalo se o Bondovku Skyfall a nemohla si vybrat lepší čas než 0:07. Do kina jsem raději vyrazil o trochu dřív a jaké bylo překvapení, když mne  tři čtvrtě hodiny před promítáním uvítaly velké fronty na úplně všecko.

Omámen, jako v Jiříkově vidění jsem si oddech, protože lístek  zakoupen v předprodeji se měl vyskytovat v mojí peněžence. Jenže  co čert nechtěl lístek nikde. S nadáváním si do debilů a jiných inteligentů jsem se začal prohledávat. V onu chvíly by se ode mne mohla učit i letištní kontrola na letišti Václav Havel. Panika se tělem prodírala rychleji než důchodci na kase při výprodeji a na čele se začaly objevovat první kapky potu. Jaká byla úleva když jsem lístek našel, překvapivě kde jinde než v peněžence na svém místě kam byl založen ještě před opuštěním domova. V tu chvíli mi už nic nebránilo v tom abych se vrhl  do fronty na popkorn a pití.

Asi nemusím popisovat jak dlouho sem čekal ale bylo to dost dlouho na to abych si stačil vyslechnout všechny problémy co má v práci paní za mnou a co se bude dít po filmu doma u páru přede mnou. Obšťastněn velkou porcí pražené kukuřice a pitím už mne čekalo jen jedno dilema, jak to dopravit do sálu vcelku. Jak už to tak bývá snáz se to řeklo než udělalo, proto se mi po cestě k mé sedačce ještě podařilo před sálem plným lidí kukuřici rozsypat a poté ji znovu házet zpátky do papírového kornoutu. Lidi se smály já ne ale říkal sem si co naděláš. Se sklopenou hlavou jsem konečně dorazil na místo určení a čekalo mě příjemné překvapení do začátku zbývalo ještě 5 minut.

Pohodlně sem se tedy usadil a zaposlouchal se do zrovna hrající znělky starého Star Treku problém jednoho z mladíků, jenž zrovna popisoval svou vtipnou příhodu u zubaře už bych totiž asi nezvládl. A najednou to byl tady světla pohasla a jelo se u srdce mě hřálo, že film uvidím o 1 minutu dřív než vedlejší sál a tak má škodolibost pro tento večer byla ukojena.

Jenže karma je svině a někdo vedle mě hned jak se objevil Craig zařval Bond James Bond a v tu chvíli to se mnou málem seklo. Naštěstí se nechystal vytáhnout kvér a vystřílet kino jako maník při premiéře batmana  ale i tak se většina lidí řádně lekla. Film sem si 100% užíval od první minuty až do konečných titulků a už se zase těším na nějakou půlnoční premiéru.

Zanechat Odpověď

